wtorek, 7 lutego 2017

Konkurs Pamiątki i Kolekcje - wejście do finału

Miło mi poinformować, że zakwalifikowałem się do finału konkursu firmy PiK Pamiątki i Kolekcje. Otrzymam niebawem figurkę w skali 54mm przedstawiającą jednego z naszych dzielnych wojaków z nowej serii „Dzieje Oręża Polskiego”. Poniżej przykładowe zdjęcie figurki Husarza.


Pełną gamę można zobaczyć i nabyć w sklepie PIK pod tym adresem:

https://pik.sklep.pl/16-rycerze

Osobiście po cichu liczę właśnie na husarza albo Zawiszę Czarnego, ale w zasadzie każda z figurek ma swój klimat i chętnie ją pomaluję. Mam nadzieję że kolekcja będzie się rozrastać a szczególnie liczę, że ukarze się jakaś fajna miniatura z okresu II Wojny Światowej, a szczególnie Żołnierze Wyklęci. Już oczami wyobraźni widzę podstawkę sceniczną do takiej miniatury.

Jestem osobą która od najmłodszych lat interesuje się szeroko pojętą tematyką patriotyczna, moje plecy zdobią motywy patriotyczne, więc malowanie figurek o takiej tematyce będzie zaszczytem i niezwykłą przyjemnością.


Mam nadzieję że nie dam "ciała" ;) Postęp prac będzie można na bieżąco śledzić zarówno na blogu jak i na bukfejsie na stronie picassawi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz