poniedziałek, 13 marca 2017

Hail Caesar!

Lubię duże wyzwania, ale takiego jeszcze nie miałem. Malowałem całe lub prawie całe armie na zlecenie (Tyrranidzi, Imperium) ale takiego tempa jeszcze nie miałem narzuconego (głównie przeze mnie).


Otóż do pomalowania mam całą armię (nie wiem jak to w punktach wygląda) do Hail Caesar - frakcja Rzymian. 124 piechurów, 12 konnych, generał na koniu i generał pieszy. czas: 4 tygodnie. Koniec 9 kwietnia więc chyba tylko to przez najbliższy czas będzie na warsztacie. Już w weekend zacząłem czyścić figurki (mycie, usuwanie linii podziału). Na bieżąco postaram się wrzucić jak przebiegają prace. Efekt zamierzony TT+.

2 komentarze:

  1. Miesiąc? Mało wykonalne! Chyba że będzie to raczej TT-. Witam na pokładzie Antyku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz tempa mojej pracy ;) Ja nie gram, to zlecenie jest, ale fakt, bardzo się cieszę bo Rzymskie klimaty bardzo mi pasują.

      Usuń