piątek, 10 października 2014

Przed kolejnym weekendem

No to mamy kolejny weekend, trochę więcej czasu na zajęcie się Tomb Kingami. Chociaż nie tylko nimi się zajmuję.

Ostatnio sporo zakupów dokonałem. Doszedł nowy aerograf, ale jeszcze nie zdążyłem go przetestować, przyszedł obiektyw makro do aparatu i też nie było czasu. Ale weekend wykorzystam dobrze. Dodatkowo mam wielką mobilizację by posprzątać ten burdel co mam w pokoju. Nie dość że lepiej się będzie pracowało, to jeszcze żona będzie zadowolona :)

Z zakupów figurkowych, trochę zaszalałem na allegro i tradycyjnie w Shadze. Batalion do Tombów a do tego zamówiona reszta (Carriony, Tomb Guardzi, Katapulta, Necropolis Knights) pozwoli skończyć armię. Pozostanie malowaaaanieeeee. Dużo malowania.

W przerwie pomaluję tego oto Pana jako sztandarowego Imperialnej żółto czarnej armii Shagi. Mam nadzieję go nieco dopieścić.

A z allegro pierwszy raz zakupiłem figurki Reapera i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobają. Efekt już niedługo wrzucę bo traktuję je jako miłe przerywniki. Spoiler - Będzie bardzo fajny unit filler do szkieletów.


Nie mogłem się również oprzeć Dyniaqom ze Spellcrow. Dzisiaj zamówiłem sobie 2 takie figureczki - może nie zdążę ich zrobić na halloween, ale przynajmniej chcę rozpocząć naukę OSL a te 2 modele wydają się do tego idealne.Zakochałem się w tej komiksowo - mrocznej koncepcji i nie mogę się doczekać malowania.




Zakupiłem również sporo "terenów" w sensie elementów mini dioram. Nie samym warhammerem człowiek żyje a ja zaczynam odkrywać uroki malowania innych produktów :) Chociaż GW dalej robi wg mnie świetne rzeczy i nie należę do hejterów tej firmy :)




Mówiąc o innych produktach - zdecydowałem się poprzeć Kickstartera polskiej firmy MaxMini "The Green Alliance". Projekt II Wojennych Orków i Goblinów bardzo mi się spodobał. Już w głowie zarysowała mi się diorama. Mam tylko nadzieję że figurki nie okażą się totalną porażką jak kickstarter Mantica Kings of War.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz